Korfbalmasters

korfballen met toppers!

Een doorloopbal tegen de korfbalster van het jaar Jonni Abbenhuis? Aanvallen tegen Deetos-topper Dennis Voshart? Of van bondscoach Jan Hof een training krijgen? Dat kan via Korfbalmasters!
"Korfbalmasters" is bedoeld om jeugdleden een fantastische happening te bezorgen met hun eigen korfbalidolen. Daarnaast richt korfbalmasters zich op het bijscholen van uw trainingskader.

Freek Keizer, Jonni en Tim Abbenhuis verzorgen een clinic bij SGV in Culemborg.

‘De korfbalmasters’: twee internationals en een topcoach komen bij uw vereniging op bezoek en verzorgen een drie uur durende clinic. Uiteenlopende aspecten op het gebied van techniek en training zullen de revue passeren en daarnaast wordt er natuurlijk een staaltje korfbal van topniveau vertoond!

Of het nou een jubileum is of de afsluiting van een geslaagd seizoen: korfbalmasters is een spektakel voor iedereen!

Wilt u meer weten over de korfbalmasters? Neemt u dan kontakt op met Taco Poelstra.
E-mail knkv.marketing-communicatie@inter.nl.net