De Korfbal Nieuwsbrief KNKV

Informatie Aanmelden Statistieken aanmeldingen Naslag oudere nieuwsbrieven

Wilt u ook op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op korfbalgebied en van het laatste nieuws???
En dan ook nog elke zondagavond geheel gratis bezorgd in uw electronische postvakje??

Meld u zich dan NU aan voor de Korfbal Nieuwsbrief KNKV!!

Wat kunt u verwachten in deze nieuwsbrief???

Zoals u ziet is deze Korfbal Mailing- en Nieuwsbrief het neusje van de zalm , als u op de hoogte wilt blijven van het laatste korfbalnieuws. Het is ook de ideale manier om als korfbalclub het laastste nieuws binnen de vereniging bekend te maken aan heel korfballend Nederland.

Om deze nieuwsbrief tot een succes te laten worden, hebben we niet alleen de medewerking nodig van alle korfballers die zich dagelijks op internet begeven, maar ook alle andere informatiebronnen.

Met andere woorden: de informatie die noodzakelijk is voor een interessante nieuwsbrief moet door u worden aangeleverd.

Heeft u leuke nieuwtjes of interessante informatie, stuur dit dan naar nieuwsbrief@knkv.nl!!! Alle informatie aangeleverd voor zondag 12.00 zal mee worden genomen bij de invulling van de nieuwsbrief verschijnend op die zondag.

Mocht u informatie op een andere manier willen aanleveren dan bovenstaande, dan kunt u ook contact opnemen met dit emailadres.

Voordat de aangeleverde informatie zal worden geplaatst in de nieuwsbrief, zal deze beoordeeld worden door Marco Spelten (webmaster KNKV-site) en René Oosterom (webmaster KNKV-site, eindsamensteller en uiteindelijke verspreider van de nieuwsbrief). Alleen relevante, actuele en interessante informatie zal worden geplaatst. Dit wordt bepaald door bovenstaande personen.

Correspondentie mbt de nieuwsbrief : NIEUWSBRIEF@KNKV.NL