Junioreninterland

De volgende spelers en speelsters zijn tijdens het regioselectietoernooi d.d. 29 december j.l. te Papendrecht geselecteerd voor de nationale juniorenploeg voor de interlandwedstrijd tegen Belgie d.d. 1 februari 1998 in de Arena te Deurne:

Meisjes Jongens
Wendy van Aken Vada’25 Marrien Ekelmans Excelsior(D)
Marieke van de Berg KVS Wim den Hollander Kinderdijk
Monique Bosch TOP(V) Jorik Kamp Zwart Wit
Desiree Huisman Groen Geel Reiner Riet Deetos
Sabrina Ritmeijer Dalto Tom Stoffelsen De Meeuwen
Barbara Schouls PKC René Tissingh DOS’46

De ploeg wordt begeleid door John Tims (assistent bondscoach), Frank Backx (arts), Helmi Langenhorst (fysiotherapeute), Henny Bruyntjes (verzorgster) en Dick van Remmerden (ploegbegeleider).

De voorbereiding van de ploeg op de interlandwedstrijd vindt plaats tijdens de trainingsstage op Nationaal Sportcentrum Papendal te Arnhem d.d. 19 t/m 21 januari 1998. Op woensdag 28 januari wordt in Leiden een oefenwedstrijd gespeeld tegen en versterkte Leidse selectie.

Voor de interlandwedstrijd komt de ploeg zaterdag 31 januari bijeen in Novotel te Breda. De interlandwedstrijd wordt gespeeld op zondag 1 februari in de Arena te Deurne, na de junioreninterland wordt de senioreninterlandwedstrijd gespeeld.

Lianne Hesselink, OA/Olympia Reizen, kampt met een enkelblessure en zal niet van de partij zijn. Zij wordt vervangen door Desiree Huisman van Groen Geel