Schoolkorfbal

Modules
In de korfbalshop zijn voor slechts f 9,95 speciale moduleboeken te bestellen die perfect bij de verschillende leeftijdsgroepen (groep 3 t/m 8) aansluiten. U vindt in de shop ook de grappige promotiestickers en posters van schoolkorfbal.

KNKV korfbalshop
Ekkersrijt 2004
5692 BA Son
tel: (0499) 47 66 96
fax:(0499) 47 36 18

Interesse?

Heeft u interesse in een één of meer kennismakingslessen? Neemt u dan contact op met uw afdelingsbureau en zij bekijken samen met u de mogelijkheden en invulling van de lessen.

Het KNKV heeft bovendien een verenigingsleidraad voor schoolkorfbal uitgebracht. Schoolkorfbal is een leuk en vooral nuttig project voor iedere veneniging. Deze leidraad vorm een prima handleiding voor verenigingen die met schoolkorfbalactiviteiten willen beginnen of al bezig zijn. Voor meer informatie kunt u terecht bij de Sport Technisch Kader-medewerker in uw afdeling.

Voor algemene informatie kunt u uiteraard ook op het bondsbureau terecht. Landelijk contactpersoon voor schoolkorfbal is Taco Poelstra.
e-mail knkv.marketing-communicatie@inter.nl.net